פרוטוקול אספת דיירים
פרוטוקול זה מייצג רישום מדויק של כל ההליכים והקבלות החלטות שנעשו במהלך מפגישת הדיירים, והוא משמש כארכיון לזיכרון הארגוני של המתחם. פרוטוקול זה נערך תמיד בהתאם לתבנית רשמית. חשוב להדגיש כי זהו מסמך משפטי מחייב, בעל השפעה משפטית. הוא נדרש לצורכים אלה: כהוכחה להחלטות שנקבעו במפגישה, הגשת תביעות לרשם המקרקעין, פתיחת חשבון בנק עבור הבניין, וכאשר יש צורך לדבר עם ספקים ונותני שירות.
קישור לטופס פרוטוקול אסיפת דיירים -> לחצו כאן
פרוטוקול בחירת ועד בית
אורך כהונת ועד הבית תלוי בבחירת בעל תפקיד חדש במפגישת הדיירים. פרוטוקול זה של בחירת ועד הבית חשוב מאוד מכיוון שהוא מתעד את תהליך החילופים בתפקידים ומבטיח שהחילוף יהיה משפטי וחוקי. זה חשוב לגבי סמכותו של ועד הבית לייצג ולנהל משא ומתן בשם כל הדיירים לפני רשם המקרקעין ובעת הגשת תביעות.
קישור לטופס פרוטוקול בחירת ועד בית -> לחצו כאן
אישור קיום מפגישת דיירים
חוקיות מפגישת דיירים תלויה בהודעה מראש של לפחות ארבעה ימים לפני המפגישה. יש לפרסם את ההודעה באופן כתוב במקום ציבורי בתוך המתחם (לוח המודעות). בהודעה יש לפרט את הנושאים המתוכננים לדיון, כדי שכל בעל דירה יוכל להתייחס לנושאים הרלוונטיים לו.
קישור לטופס אישור קיום פגישת דיירים -> לחצו כאן
רשימת משתתפים במפגישת דיירים
רשימת הנוכחים והתיעוד שלהם הם חיוניים לקיום החלטות חוקיות במפגישת הדיירים. חוקית, מפגישת דיירים נחשבת לתקפה רק אם מחצית מבעלי הדירות השתתפו בה. אלא אם כן ועד הבית הודיע במסגרת ההודעה כי אם לא יגיעו מחצית מבעלי הדירות בשעה המתוכננת, המפגישה תתקיים בשעה אחרת באותו יום וכל מספר של משתתפים ייחשב לתקף. לכן, ההודעה והרשימה יחד מאשרות ומחזקות את חוקיות ההחלטות שהתקבלו במפגישה.
קישור לטופס אישור קיום פגישת דיירים -> לחצו כאן